Taxi Keerbergen  thumbnail

5 min read

Table of Contents

Taxi Breda

Dat gaat ook zeker lukken na weer een leuke en mooie dag duiken. Rond kwart voor 9 mijn bed uitgestapt. Rustig even wat mail bekeken voor het skype van vanavond en rustig gedoucht - taxi charleroi gare. Eigenlijk tot een uurtje of half 12 buiten bij het restaurant met Dunkin, de Amerikaan, een Fransman en een Engelse meid zitten praten

Tussendoor zelf nog even uitgecheckt en we moeten alleen nog even terug komen voor een handtekening. taxi zaventem prix. Want ik vind het natuurlijk wel leuk om een certificaat mee naar huis te nemen, ondanks dat het maar een fundive was. Vlak voordat we onze tassen wilde pakken om van hostel te wisselen, kwam er niet een groep duikers terug met een enorme big smile

Rond half 12 van hostel gewisseld en nu zitten we in A. taxi eindhoven airport.J.P Guesthouse. Beneden is het een grote handel en rotzooi (ziet er niet uit). Maar boven zitten dan alle kamers en die zijn prima te doen. Myriam zou om half 3 gaan koken en ervoor wilde we nog naar een uitkijkpunt lopen

Wat een takken eind de bult op (zelfs scooters kwamen niet omhoog) en midden in de volle zon. taxi pierre. Op een gegeven moment kwamen we aan bij een resort en die vertelde ons dat het uitkijkpunt de andere kant op was (taxi service hasselt). Daar boven nog wel even een foto gemaakt van het geen wat je daar zag, maar het echte uitkijkpunt nooit gevonden (bordjes met richting waren totaal pleitte)

Myriam ging douchen en zich op maken voor vanmiddag en ik ben eerst een mango shake gaan halen. Om nu uitgeteld op bed mijn foto's op facebook proberen te zetten (taxi france). En daar kreeg ik ook ineens een berichtje van Sarah (Can), dat we blijkbaar in Koh Phi Phi 2 bungalows van elkaar vandaan hebben gezeten en elkaar gewoon mis zijn gelopen haha

Taxi Herzele

Erna nog even wat mail bijgewerkt te en gedoucht. Om vervolgens weer bij het eettentje van de eerste dag te gaan eten. Ze herkennen me er inmiddels al en de mensen zijn echt super vriendelijk en aardig (taxi westerlo). Het enige opvallend is hier, dat als je aan tafel zit, ze verwachten dat je binnen 1min weet wat je wilt eten

Gelukkig heb je dan wel altijd binnen 5min je eten (Thaise eten is super snel klaar). adresse tour et taxi. Wat wel super en super toevallig was, was dat toen we langs een ander restaurant liepen op weg naar de onze. Zag ik ineens Jesper zitten - taxi malaga. Een jongen waarmee ik 5 maanden geleden in N-Z toen zoveel gelachen heb in Greymouth, toen wij die vuilniszakkenparty hadden (hoezo de wereld is weer klein hoor)

Om erna door te lopen naar de bar van het duikresort, maar daar zaten geen bekende helaas. antwerpen taxi centrale. Onderweg nog wel Dunkin tegen gekomen bij een bar, maar niet echt de behoefte aan gehad om daar bij te gaan zitten. En na 15min bij een barretje met live muziek gezeten te hebben zijn we weer terug gelopen naar het hostel, want ik ga skype om half 10

Na 15min nog steeds geen goed contact gekregen te hebben ben ik met mijn laptop en al naar het eettentje van vandaag gelopen en gelukkig had ik daar een perfecte verbinding. taxi zottegem buke. Even heerlijk alleen van me af kunnen praten met pap en mam, het was weer gezellig en thuis komt nu toch wel erg dicht bij

Inmiddels geprobeerd om met Marloes nog te praten, maar het lukt gewoon echt niet. Nu gaan we vrijdag, voordat ik met oom Tom ga skype, samen gezellig skype (Antwerpen Taxi). taxi streaming. Mijn trainingsbroek/pyjama heb ik al aan en de tanden zijn gepoetst. Myriam is wat drinken met Dunkin en wat anderen, maar ik ga lekker slapen

Brussel Taxi

Gedoucht, ontbeten en ons klaargemaakt voor weer een wandeling naar een uitkijkpunt (taxi affligem). Eentje die een stuk dichterbij zit en waar een tempel op de heuvel bij moet zitten. Met zonnebrand op de armen en de zonnebril op de kop, zijn we een stukje dezelfde weg van gisteren op gelopen om vervolgens een pad in te slaan, die echt door het binnenland van het eiland liep

Koh Tao is toch wel een mooi eiland hoor. Na een half uurtje lopen kwamen we aan bij de voet van de tempel, waar we halverwege heel hartelijk verwelkomd werden door een Thaise man die daar aan het werk was (taxi vert bruxelles numero). Hij leidde ons als het waren rond - taxi schaerbeek. Liet zien dat ze nog bezig waren met de gouden Boeddha en gouden toren op de top van de heuvel en hij liet ons wat uitkijkpunten zien

Afscheid genomen en bedankt voor de rondleiding en alle informatie, zijn we weer op weg terug naar het hostel gegaan. Rond 12u eerst eventjes een bammetje naar binnen gewerkt (ik merk hier wel dat je jezelf ontzettend sloom voelt hoor - taxi chastre. Het weer werkt natuurlijk mee en alle rijst die je eet geeft je nou ook niet echt een energieboost)

We nemen eerst de ferry en vervolgens de nachtbus (zo hoeven we ook een nacht minder een hostel te betalen) (Taxi Antwerpen). Na het boeken weer bij het vaste stekkie, nu een sinaasappel shake genomen (soms moet je blijven afwisselen haha) (taxi kruisem). En deze rustig op een stoel in de schaduw opgedronken (hier hoorde we ook dat het deze maand de warmste maand in Thailand is, nou dat wil ik best geloven)

Eerst in de zon, maar dat was al snel niet meer te doen, dus dat werd een schaduwtje pakken onder een boom. Lekker mijn boek gelezen (bijna uit) en af en toe in het water gelegen, dat aan het begin van het strand bijna kookte (taxi bleu bruxelles contact). Inmiddels is het half 5 geweest en zit ik mijn verhaaltje over vandaag alvast te typen